keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Sataa sataa ropisee...

Sataa sataa ropisee... Toista päivää jo. Keli näyttää semmoselta kun mun mielestä Suomessa lähes aina. Jännästi tuo sää vaikuttaa mielialaan. Koulupäivän jälkeen tekis mieli vaan kääriytyä peiton alle, poltella kynttilöitä ja tapittaa millon mitäkin sarjaa loppuilta. Breaking Bad on jo katsottu, mut nyt aloitin katsomaan "Orange is the new black"- sarjaa ja so far so good! Eli hyvältä vaikuttaa. Tuntuu, ettei mulla ikinä Suomessa ollut näin paljon aikaa katsella mitään sarjoja tai leffoja. Mut aina kun oon ollu pidemmän aikaa ulkomailla niin iltaisin tuli aina tsiigailtua jotain sarjoja koneelta.

Synttärisankari
Mitään sen ihmeellisempää ei oo tällä viikolla tapahtunu.. Hirveesti oli vapaapäiviä tossa viikonvaihteessa ja ne tuli vietettyä kipeenä, humalassa ja huono-vointisena. :P Noorilla oli lauantaina synttärit ja siivottiin koko kämppä putipuhtaaks, käytiin ostamassa ilmapalloja, vaaleanpunaisia ruusuja sekä laatikko viiniä. Laatikko maksoi vaan 12€, joten se oli selvää säästöä siis! Ainoa virhe viinin juomisessa siiderin sijaan on se, että se on kaksi-kolme kertaa vahvempaa ja sitä tulee tintattua samaa vauhtia.. Mun ilta päättyi lyhyeen kun kävi väsyttämään niin ajoissa. :) Mutta siihen asti kuin muistan, oli tosi mukavaa ja torppa täynnä jengiä!

Tein tipuille kampaukset
Täällä on muuten kaikilla snapchat.
Kellään ei ole whatsappia, mikä Suomessa näyttää olevan buumi. 


Koulussa tehdään projektia projektin perään. Välillä tuntuu, ettei ole oppitunteja ollenkaan, kun tehdään jonkunlaisia ryhmätöitä kokoajan. Mutta toisaalta enoo tottun tämmösiin ongelmalähtöisiin projekteihin, niin ihan jees oppia niistä jotain.

Minä ja Trine Thaimaassa talvella 2010/1011
Viikonloppuna mun opaskaveri Trine tulee meille kylään. Hän asuu Fyn-saarella kaupungissa nimeltä Middelfart. Reps. :) Trine oli mun kämppis, kun asuin Kreetalla vuonna 2010. Hän opetit mulle alkeet tanskankielestä, kun leikittiin yhdessä bamselasten kanssa päivät pitkät. Trine hengaili myös muutaman päivän mun luona reppureissaamassa, kun asuin Khao Lakissa, Thaimaassa. En malta odottaa! :)

Kokkailin yks päivä tämmösiä paprikoita.
Sisällä katkarapu-riisiä ja juustoa, namskis
Stressailin tällä viikolla myös marraskuun asumisesta. Otin yhteyttä jo couch surfingin kautta paikallisiin sohvapaikan tarjoajiin, että olis edes joku paikka. Noor ilmoitti menevänsä Hollannin typyjen luokse asumaan, mutta mä en sinne mahdu. Sitten kirjotin Niclakselle sekä Olelle ja molemmat sanoivat, että voin punkata niiden sohvilla. Huh. Problem solved! :) Olella on muuten synttärit ens viikonloppuna. Kas kun joka viikendille osuu aina jonkun synttärit!



Löysin ihanan lenkkipolun ihan meidän kodin läheltä

Lenkki menee ison tekolammen ympäri






Et knus til dig x 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti