lauantai 6. syyskuuta 2014

Ikäloppu :)

Täytin eilen 28. Oon ihan hirveen vanha. Ahdistaa. Mitä oon saavuttanu elämässä? Muutaman eri ammatin, muutaman rikkoutuneen ihmissuhteen..  Siskolla oli jo kaks lasta mun ikäsenä. Mistä on tullut sellanen mielikuva, että tän ikäsenä tarttis olla jo naimisissa, perheellinen, kunnon työssä ja omistaa oma asunto? 


Ei mua kyllä kaduta yhtään kaikki reissailut mitä oon tehny. Jos olis lapsia, niin olis niistä varmasti pitänyt tinkiä. On niin paljon ihania ystäviä ympäri maailmaa ja kokemuksia, mitä on toisille vaikea edes selittää. Ehkä mä kerkeen joskus vielä aikuistua. 


Eilen illalla tarjosin typyille suomalaista safkaa. Meinasin eka tehdä karjalanpaistia, mutta koska en löytänyt kunnon astiaa sille, niin tyydyin makaronilaatikkoon. Oikeeta gourmet ruokaa siis! Mutta kaikki tykkäs, otti jopa lisää :) Tytöt oli keränny mulle lahjaks semmosen kaunistautumis-paketin. Siinä oli kasvonaamioita, hiusnaamioita, käsirasvaa, kynsilakkaa, huulikiiltoa sekä teetä. Tänä aamuna kokeilin hiusnaamiota. Mun tukka ei oo varmana ikinä ollut nin silkkinen ja hyvän tuoksunen! 

Olin turhan innoissaan tästä jääpalasta
Illalla tosiana lähdettiin kaupunkiin humpalle. Keskustassa oli joku ilmaiskonserttikin, niin oltiin senkin tahtiin tamppaamassa. 







Eilen koulussa järjestettiin uusille opiskelijoille cake competition. Kakkukilpailun tarkoituksena oli puolessa tunnissa koristella ja muotoilla omasta kakusta syötävän hyvän näköinen. Aiheena oli ihmisen anatomia. Kaikki kakut ei tosiaan näyttänt syötävän hyviltä, jotkut tosi ällöttäviltä... Meidän kakku ei voittanut, mutta se oli ekana syöty pöydästä! 







Tää oli tosi oksettavan näkönen kakku


Koulusta saa drinksuja perjantaisin (!!)
Kiva, kun opiskelijoille järkätään kaikenlaista ohjelmaa täällä. Yks päivä oli kaikille vaihtareille keskustassa "speed date"-tapahtuma. Neljä minuuttia aikaa jutella vastapäätä olevan kanssa. Tyttöjen ja poikien. Ite en mennyt sinne, mutta kaverit meni ja kehui hirveästi. Oli ollu kuulemma tosi hauskaa ja outoja kysymyksiä. "What is your favourite dinosaur?" Oli joku kysynyt Miekeltä :)

Tiistaina uusille opiskelijoille järjestettiin "Pub crawl". Meidät jaettiin ryhmiin ja kierreltiin baareja, missä kussakin oli tuutorit järkännyt kaikenlaisia tehtäviä tehtäviksi. Piti takamuksella kirjoittaa kirjaimia niin että muut arvaisivat, syödä snööreä nopsaan parin kanssa, hammastikulla kuljettaa semmosta rinkulaa suusta suuhun. Oli kyllä tosi hauskaa ja sain paljon uusia frendejä. Yks typy kertoi isänsä olevan maajussi ja että heillä on yli 200 lehmää. Sanoi, että voin mennä joku päivä käymään niiden tilalla. Landepaukkuna innoistuin vierailusta heti. Mahtavaa! Vieläkun löytyis joku hevosfarmi!
Ollaan lähdössä pub crawliin Norpan kanssa

Keskiviikkona haettiin take away sushia ja mentiin satamaan syömään porukalla. Keli oli taas ihanan kesäinen. Ole oli luokkakavereineen satamassa myös grillailemassa.


.

Sushi sushi



Keskustan ruokamarkkinat. Kojuja eri euroopan maista. Italialainen kahvi oli hyvää!



Olen kanssa tehtiin pitsaa lauantaina.
Juustoraastetta tomaattimurskan tilalle ja toisen pitsan päällä ohuita perunalohkoja!
Aivan mielettömän hyvää. Ole oli käynyt Italiassa opiskelemassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti